baby^bear

baby^bear

Friday, February 25, 2011

saya suke senyum...

"saya suke senyum" kenapa nama tue ea???? saya pon x tau....maybe saya ske senyum kot...*OMG!!! SO GEDIK*

nie first time saya tulis blog n baru tau ape menda kah blog tue.... (darat giler kot!!!)

maybe saya patut kenalkn diri dlu kot... saya still a student... yang akn amik spm tau nie*takot giler* saya ad klemahan which is saya x reti AYAT-AYAT BUNGA... so, maybe my blog very bored... n the most saya x reti is SPEAKING...
so, kalu ade saloh tulis tue...maaf diminta ea....i am not a debate girl!!!

kawan2 saya sume pndai n fluent inggeris but not me....jelez memey jelez tapi.... kuasa tuhan, saya bersyukur jer....*alim pulok*

saya memang suke senyum tapi kalu org x bls saya senyum... memang nak kena 2....
org tkot kalu saya tido... don't ever n ever buat bising or kacau gua.... memang gua naik angin....

"mak cik!!! senyap sikit!!!" one of million words yang akan kuar dari mulut saya.... kesimpulannya, jangan ada ati nak kcau saya tido tau!!!~

tue untuk ari nie....len kali jumpa agi....muahhxx!!~

No comments:

Post a Comment